Matbloggstoppen Kul med mat och bak -

Välkommen hit!

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga för att dela med mig av tips och idéer för en lugnare och roligare vardag tillsammans med barnen. Hela matsituationen kan för många familjer vara stressande av olika anledningar. Känns det bekant? Kanske har du någon liten matvägrare där hemma? Eller ett krävande jobb som inte lämnar så mycket tid som du önskar till familjelivet och matlagningen? Jag hoppas kunna inspirera både föräldrar och andra till att hitta kreativiteten och glädjen i köket tillsammans med barnen! Det finns så mycket man kan göra för att göra hela matstunden roligare och mindre stressig - hela vägen från tillagning till servering och själva ätandet.
 
Hoppas mina tips uppskattas av ditt/dina barn också (även vuxna såklart)! Kommentera gärna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0