Matbloggstoppen Kul med mat och bak -

Tråkvecka

Om ni undrar varför jag inte gjort några inlägg denna vecka så kan jag säga att det beror på att det varit en riktig tråkvecka i vårt kök. Det har varit anställningsintervjuer hit och lång skoldagar dit blandat med massa annat så det har blivit att slänga ihop det som kännts enklast för stunden. Tex spagetti med köttfärssås, köttbullar och makaroner och annat absolut fantasilöst :( Men vi har iallafall haft grönsaker till och haft kostcirkeln i det undermedvetna och mätta har vi blivit :) Sedan att köket har varit fullt av disk hela veckan som ingen orkat/hunnit ta reda på (fick precis undan nästan allt, till slut!) är en annan sak. Det är ju faktiskt okej det också :)
 
En dag fick jag iallafall till ett lite intressantare recept, tonfiskrullar (finns under "recept")!
I helgen hoppas jag att både lugnet och inspirationen hittar hit igen! Dexter och jag har planer på att göra ett pepparkakshus och lite smällkarameller att pynta med. Kanske även överaskar med nån smarrig efterrätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0